1

Tema: Meditacija

Meditacija padeda nusiraminti, susikaupti ir t.t.
Gal kas pora zino? ../../extensions/custom_smilies_2/img1/laughing
Ooops, palaukit as zinau 1:
x atsisesk patogiai ir istiesink nugara  ../../extensions/custom_smilies_2/img1/silly
x ikvepk ir iskvepk oro pro skirtingas snerves stai taip:
pakelk desine ranka prie veido ir nyksciu svelniai uzspausk desine snerve.
x rodomaji pirsta svelniai padek ant kaktos, viduriniuoju, kai prireiks uzspausi kaire sverve, o kolkas tegu jis ramiai kur nors netoliese. taip padeta ranka neturetu kelti nepatogumo.
x kai busi pasirengusi ikvepk, svelniai nyksciu uzspausk desine snerve ir sulaikyk kvepavima kol suskaiciuosi iki 2 tada viduriniuoju pirstu uzspausk kaire snerve atleisdama desine ir letai iskvepk.
x vis dar uzkimsusi kaire snerve, letai iskvepk pro desine. letai suskaiciuok iki 2 ir atleisk kaire snerve uzkimzdama desine.
x kartok kelis kartus. kol teisingai ismoksi judesius pirstais tada pakartok ismokta pratima desimt kartu.
x kai visiskai puikiai ivaldysi sia techika galesi kartot si pratima desimt minuciu ar ilgiau, o tada pasijausi  rami ir susikoncentravusi...


Pabandyk, tikrai veikia...  Ipac pries egzus... ../../extensions/custom_smilies_2/img1/tongue

2

Re: Meditacija

Reiks pameginti ../../extensions/custom_smilies_2/img1/smile

Būk tokia kokia esi - ir tegul pasiunta tie kuriems tai nepatinka

3

Re: Meditacija

Pamegink pamegink. Susikaupi, ir siaip gali susikontcentruoti i viena dalyka. tikrai padeda. O gal tu zinai koki meditacijos buda?  ../../extensions/custom_smilies_2/img1/whistling

4

Re: Meditacija

Tikrai nezinau  ../../extensions/custom_smilies_2/img1/blush
Dabar kai perskaiciau sia tema, pagalvojau, kad reiktu pamegint meditacija, seip tai apie tai nei domejaus, nei bandziau  ../../extensions/custom_smilies_2/img1/whistling

Būk tokia kokia esi - ir tegul pasiunta tie kuriems tai nepatinka

5

Re: Meditacija

Aš nuo kitų metų žadu pradėti mėginti ir aiškintis, ar tai mane veikia ../../extensions/custom_smilies_2/img1/smile Labai įdomu ../../extensions/custom_smilies_2/img1/smile

Pusryčiauk kaip karalienė, pietauk kaip princesė, vakarieniauk kaip elgeta.

6

Re: Meditacija

Pabandyk sita kuri Emma parase, ka tik pabandziau, tikrai padejo apsiraminti ../../extensions/custom_smilies_2/img1/smile  ../../extensions/custom_smilies_2/img1/smile

Būk tokia kokia esi - ir tegul pasiunta tie kuriems tai nepatinka

7

Re: Meditacija

nezinau, as nemedituoju ../../extensions/custom_smilies_2/img1/dizzy

8

Re: Meditacija

Čia irgi įdomūs pratimai meditacijos:

Giliai įkvėpkite Kvėpuokite giliai, palengva keldami rankas į viršų, kol jos bus virš galvos. Sulaikykit kvėpavimą kelioms minutėms, po to palengva iškvėpkit ir nuleiskit rankas žemyn. Pakartokit kelis kartus. Tai padeda kūnui atsipalaiduoti.


"Pagūžčiokit" pečiais Lėtai sukite pečius - 3 kart į priekį ir 3 kart atgal. Tuo pačiu metu sakykite sau: "Viskas OK".


Pasipurtykit! Švelniai papurtykit rankas ir kojas... įsivaizuokite, kad iš jų, kaip iš šlapio rankšluosčio grežiate vandenį. Nepamirškit kvėpuot!


Ramiai pabūk. Suraskite ramią vietelę, atsisėskit ir užsimerkit. Kai pasipurtėt - dabar jau žymiai paprasčiau atsipalaiduot. Užmerktom akim stebėkit kvėpavimą. Suskaičiuokit 25 lėtus įkvėpimus-iškvėpimus


"Paleiskit" mintis Kol penkias minutes skirsit sau, jūsų mintys tikrai negalvos apie tai, kokius darbus reikia atlikti. Daugelis žmonių mano, kad jeigu medituojant juos blaško daug minčių, vadinasi jie neteisingai medituoja. Bullshit. Meditacijos tikslas yra būti ramiam, kad ir kas nutiktų. Kitaip tariant, leisti mintims būti, bet neleisti joms jūsų įtakoti. Taigi, skaičiuodami įkvėpimus-iškvėpimus - pastebėkite visas mintis atėjusias į galvą, priimkite jas į save sakydami "mąstau, mąstau" ir paleiskite jas. Vėl sutelkite savo dėmesį į kvėpavimą ir skaičiavimą.


Nepamirškite, kad tai atims tik 5 minutes jūsų laiko!

http://jogatau.lt - mano puslapis apie jogą pradedantiesiems.

9

Re: Meditacija

as tai susigalvoju savo pratimu ../../extensions/custom_smilies_2/img1/biggrin2